vineri, 11 aprilie 2008 10:29

"Yes, of course" a demisionat Cioro !

Ministrul de Externe, Adrian Cioroianu si-a anuntat demisia, in urma scandalului declansat de cazul Claudiu Crulic, romanul mort in Polonia. Romanul, aflat in greva foamei, a murit intr-un penitenciar din Cracovia. Ancheta a aratat ca detinutul era nevinovat, el aflandu-se in Italia cand furtul de care a fost acuzat a avut loc. "Stiu ca din punct de vedere tehnic nu am nici o vina, dar am ales sa imi prezint demisia de onoare. Era vorba despre o viata de om, care e mult mai importanta decat mandatul unui ministru" a declarat Cioroianu. "De la inceputul cazului, nici o informatie nu a ajuns pe masa ministrului referitoare la situatia reala in cazul Crulic. Cred ca domnul consul Preda a tratat cazul cu neprofesionalism", a mai spus fostul ministru. [informeaza Hotnews]

Eu cred ca era si cazul dupa cate "chiftelute" a comis, de la confundarea Georgiei cu Azerbaidjanul pana la "Sa traiasca dom' Argint" si plasarea "in batalioane disciplinare pe cei asemenea lui Mailat".

5 Comments On ""Yes, of course" a demisionat Cioro !"

Anonim Says:
9 iulie 2008 la 03:02

salut! te am la mine in blogroll cu vechiul blog apartamentul49. trimite-mi un mesaj si spune-mi daca vrei sa mai facem schimb de linkuri.. Mersi!

Anonim Says:
12 septembrie 2008 la 10:19

Demisia de... onoare??? Daca avea asa ceva isi dadea demisia demult.

Octav Says:
26 septembrie 2008 la 06:54

hei iti plac benzile desenate?

7 aprilie 2011 la 13:54

Am gasit din intamplare blogul tau, cautandu-te pe Deviant... si trebuie sa spun ca Zmeul imi provoaca si mie un zambet al intregului suflet :D
Am vazut ca asculti oricand cu placere Vama-Zmeul si nu m-am putut abtine:D
Go Deny!

23 decembrie 2011 la 06:13

ca bine zici Silvy.... oricum mai bine mai tarziu decat niciodata

Ce faci vara asta?

Ma gasesti aici:

BLUE_NIGHTCOLOURS [AT] YAHOO [PUNCT] COM

Arunca o privire la ...